کارنامه کنکور

 

 

کارنامه نتایج علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1388

www.sanjesh.org

 


     
اطلاعات ثبت نامی و آزمونی :
سهمیهزبان خارجیدینسال تولدشماره شناسنامهجنسنام خانوادگی و نامشماره پرونده
منطقه 3انگلیسیاسلام68 زن  
معدل کتبی دیپلم * کد منطقه اخذ دیپلم کد دانش آموزی سال اخذ دیپلم کد دیپلمعنوان دیپلممعلولیت
صحیح اعشار  8611علوم تجربی 
17/34

تذکر مهم :* تاثیر 15 درصدی معدل کتبی دیپلم فقط برای داوطلبانی که سال های 84 ، 85 ، 86 و 87 در رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دیپلم خود را در مدارس تابع آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران اخذ نموده باشند اعمال شده است
قطب بومیناحیه بومیاستان بومیمحل تولد محل اخذ سال ماقبل دیپلممحل اخذ دیپلممحل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
چهارسهاصفهاناصفهان - نجف اباد - مرکزیاصفهان - تیران وکرون - مرکزیاصفهان - تیران وکرون - مرکزیاصفهان - تیران وکرون - مرکزی
تذکر : چنانچه در رابطه با مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات داوطلبی و موارد مندرج در اعلام علاقمندی بر اساس تقاضانامه و همچنین نوع دیپلم ، سال اخذ مدرک دیپلم (برای داوطلبان نظام جدید دیپلم سال 84 ، 85 ، 86 و 87) ، استان ، شهرستان وبخش محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم ودو سال ماقبل دیپلم و محل تولد مندرج در این کارنامه با توجه به اطلاعاتی که در تقاضانامه ثبت نامی اعلام نموده اید اشکالی مشاهده می نمایید لازم است پس از تهیه پرینت از کارنامه بر روی کارنامه دور مورد یا موارد اشکال را با خودکار قرمز خط بکشید و صحیح آن را در بالای آن بنویسید و حداکثر تا تاریخ 15/5/88 با پست پیشتاز به صندوق پستی تهران 1314-15875 سازمان سنجش ارسال نمایید . بدیهی است به مواردی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اعلام علاقه مندی بر اساس تقاضانامه:
کارمندیآموزگارغیر انتفاعی ، پیام نور و تربیت معلم
---- خیربلی
وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف هر یک از گروههای آزمایشی :

تربیت معلم غیر انتفاعی پیام نور نیمه حضوری و مجازی و بین الملل روزانه و شبانه شماره داوطلبی
غیر مجاز مجاز مجاز مجاز مجاز هنر 
: شماره داوطلب وضعیت رتبه و نمره کل داوطلب در هر زیر گروه ، گروه آزمایشی : هنر
پنجچهارسهدویک 
517111621نفر
12420
رتبه در سهمیه بین
165356268393446نفر
44852
رتبه کشوری (بدون سهمیه) بین
91878525868783398410نمره کل


نمرات خام دروس امتحانی گروه آزمایشی : هنر
 
نمره درس عنوان درس ردیف
62/7زبان و ادبیات فارسی 1
32/0زبان عربی 2
72/0فرهنگ و معارف اسلامی 3
13/4زبان خارجی 4
47/8درک عمومی هنر5
27/8درک عمومی ریاضی وفیزیک6
15/0ترسیم فنی7
10/0خلاقیت تصویری8
20/0خلاقیت نمایشی9
36/7خلاقیت موسیقی10
23/4خواص مواد11

رتبه کل در سهمیه و آخرین رتبه مجاز شده در دوره های روزانه و شبانه گروه آزمایشی
هنر :
رتبه کشوری (بدون اعمال سهمیه):
213
آخرین رتبه مجاز در سهمیه رتبه کل در سهمیه ماکزیمم نمره کل زیر گروه ها
520389187


 

ادامه مطلب ...

کارنامه کنکور

 

 

کارنامه نتایج علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1388

www.sanjesh.org

 


     
اطلاعات ثبت نامی و آزمونی :

سهمیهزبان خارجیدینسال تولدشماره شناسنامهجنسنام خانوادگی و نامشماره پرونده
منطقه 3انگلیسیاسلام70 مرد  
معدل کتبی دیپلم * کد منطقه اخذ دیپلم کد دانش آموزی سال اخذ دیپلم کد دیپلمعنوان دیپلممعلولیت
صحیح اعشار  8710ریاضی فیزیک 
18/66

تذکر مهم :* تاثیر 15 درصدی معدل کتبی دیپلم فقط برای داوطلبانی که سال های 84 ، 85 ، 86 و 87 در رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دیپلم خود را در مدارس تابع آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران اخذ نموده باشند اعمال شده است
قطب بومیناحیه بومیاستان بومیمحل تولد محل اخذ سال ماقبل دیپلممحل اخذ دیپلممحل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
دوهشتخراسان جنوبیخراسان جنوبی - قائنات - مرکزیخراسان جنوبی - قائنات - مرکزیخراسان جنوبی - قائنات - مرکزیخراسان جنوبی - قائنات - مرکزی
تذکر : چنانچه در رابطه با مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات داوطلبی و موارد مندرج در اعلام علاقمندی بر اساس تقاضانامه و همچنین نوع دیپلم ، سال اخذ مدرک دیپلم (برای داوطلبان نظام جدید دیپلم سال 84 ، 85 ، 86 و 87) ، استان ، شهرستان وبخش محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم ودو سال ماقبل دیپلم و محل تولد مندرج در این کارنامه با توجه به اطلاعاتی که در تقاضانامه ثبت نامی اعلام نموده اید اشکالی مشاهده می نمایید لازم است پس از تهیه پرینت از کارنامه بر روی کارنامه دور مورد یا موارد اشکال را با خودکار قرمز خط بکشید و صحیح آن را در بالای آن بنویسید و حداکثر تا تاریخ 15/5/88 با پست پیشتاز به صندوق پستی تهران 1314-15875 سازمان سنجش ارسال نمایید . بدیهی است به مواردی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اعلام علاقه مندی بر اساس تقاضانامه:
بهیارکارمندیآموزگارغیر انتفاعی ، پیام نور و تربیت معلم
خیر---- خیربلی
وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف هر یک از گروههای آزمایشی :

بهیارانتربیت معلم غیر انتفاعی پیام نور نیمه حضوری و مجازی و بین الملل روزانه و شبانه شماره داوطلبی
غیر مجاز مجاز مجاز مجاز مجاز مجاز علوم تجربی 
: شماره داوطلب وضعیت رتبه و نمره کل داوطلب در هر زیر گروه ، گروه آزمایشی : علوم تجربی
پنجچهارسهدویک 
1918331819نفر
154398
رتبه در سهمیه بین
242201337220279نفر
397810
رتبه کشوری (بدون سهمیه) بین
1160611777111991170711731نمره کل


نمرات خام دروس امتحانی گروه آزمایشی : علوم تجربی
 
نمره درس عنوان درس ردیف
58/7زبان و ادبیات فارسی 1
65/4زبان عربی 2
61/4فرهنگ و معارف اسلامی 3
34/7زبان خارجی 4
20/0زمین شناسی5
77/8ریاضیات6
89/4زیست شناسی7
84/5فیزیک8
83/9شیمی9

رتبه کل در سهمیه و آخرین رتبه مجاز شده در دوره های روزانه و شبانه گروه آزمایشی
علوم تجربی :
رتبه کشوری (بدون اعمال سهمیه):
290
آخرین رتبه مجاز در سهمیه رتبه کل در سهمیه ماکزیمم نمره کل زیر گروه ها
504962211777


 

ادامه مطلب ...

بهداشت روانی

بسمه تعالی

بهداشت روانی 

مقدمه

هر ساله به مناسبت یاد آوری و گرامی داشت مقوله سلامت روان و اهمیت آن در سلامت افراد و جامعه ای که در آن زندگی می کنند هفته ای با نام هفته بهداشت روانی نام گذاری و برنامه هایی از طرف مجامع بهداشتی و روانپزشکی و روان شناسی وآموزش و پرورش که در صف مقدم مسایل مرتبط با جوانان " نوجوانان وکودکان قرار دارند و شاید بیشترین آسیب های روانی در سنین آموزش رسمی و مدرسه ای رخ می دهد و متولیان تعلیم و تربیت باید بیشترین توجه و حساسیت را نسبت به این مقوله مهم نشان دهند اجرا می شود 

گرچه توجه به مسایل مرتبط با سلامت روان صرفا با گرامی داشت و یادآوری آن نباید به بوته فراموشی سپرده شده و در واقع هر روز و هر هفته متولیان امر آموزش و پرورش و سایر مسولان و مجامع روان شناسی و روان پزشکی بطور جدی و مستمرا اهتمام خود را برای ارتقا سطح کمی و کیفی بهداشت روانی جامعه مصروف نمایند 

مقاله حاضر به همین مناسبت از طرف گروه پرورشی و مشاوره و نربیت بدنی مجنمع آموزشی امام خمینی (ره)در کشور سوریه در اختیار همه مخاطبان خصوصا خانواده های محترم دانش آموزان این مجتمع قرار می گیرد

معنی و مفهوم بهداشت روانی

سازمان جهانی بهداشت " بهداشت روانی را چنین تعریف می کند " " فرایند توانا سازی مردم برای بهبود افزایش تسلط بر سلامتشان "

متخصصان بهداشت , بهداشت روانی را به این صورت تعریف کرده اند:

علم و هنر کمک به مردم برای تغییر شیوه زندگیشان به منظور رسیدن به کمال مطلوب سلامتی

تعاریف متعدد دیگری نیز از بهداشت روانی در منابع وجود دارد که البته از حوصله این مقاله و خواتتدگان آن خارج است

آن چه که از مجموع تعاریف دریافت می شود آن است که جهت و هدف اصلی در مقوله بهداشت روانی مفهوم و اهمیت پیشگیری است بر خلاف تصور بسیاری از افراد که عمدتا موضوع بهداشت روانی را امراض یا مبحث اختلالات روانی می دانند

ضرورت های بهداشت روانی

انسان بر اساس اصل خلقت خداوندی موجودی دو گانه و با ابعاد جسمانی و روانی آفریده شده است لذا به همان میزان که سلامت جسمانی برای رشد و نکامل مادی او

اهمیت پیدا می کند اگر نگوییم خیلی ولی بیشتر از آن سلامت روانی و کارکرد های روان شناختی می تواند در رشد و تعالی روحی او قرب به خداوند ارتباط مناسب با خود و دیگران موثر باشد

در قرون گذشته انسان ها بیش تر به خاطر بیماری های میکروبی و عدم بهداشت جسمانی یا حوادث طبیعی می مردند در حالی که امروزه مرگ ها عمدتا در نتیجه روش های غلط زندگی ,فشلرهای روانی و تبعات و نتایج حاصل از آن است

مصرف بش از اندازه قرص های مسکن ,رو آوری به سمت مواد مخدر و افیونی و افسردگی و پیامد های ناشی از آن مثل کم کاری ,ارتباط نامناسب با دیگران وسایر عوارض همگی موید ضرورت توجه به مقوله بهداشت روانی در سطح پیشگیری و درمان است

در صورت بی توجهی به تدریج انرژی روانی تحلیل رفنه یا در جهت منفی عوارض اجتماعی یا فردی ایجاد می کند

جامعه نیازمند افرادی سالم با نشاط ,پر انرژی است خلاقیت ,تولید ,روایط انساتی سالم تنها در گرو سلامت فرد امکان پذیر است

انسان ناسالم ,عصبانی و پرخاشگر هم به خود آسیب خواهد رساند و هم به دیگران

بر حلاف بیماری های جسمانی که عمدتا شخص را درگیر میکند و ارتباطی با افراد دیگر ندارد در بیماری ها و آسیب های روانی اطرافیان مستقیم یا غیر مستقیم از آن

تا ثیر می پذیرند اگر فردی را شاد ببینید شادی او شما را شاد می کند و اگر شاهد ناراحتی فردی باشید ناخود اگاه در روحیه شما تاثیر خواهد گذاشت و نمی توانید به سادگی از کنار آن بگذرید

مشحصه های بهداشت روانی و شخصیت سالم

در زندگی و روابط انسان ها ,معیارهایی وجود دارد که به بهداشت روان کمک می کند و در زیر به برخی از آنها اشاره می گردد

1- صداقت در رفتار : افرادی که بین نیت درونی آنها با رفتار بیرونی شان هماهنگی بیش تری باشد از سلامت روانی بهتری برخوردارند مثلا فردی که دروغ می گوید بخش زیادی از انرژی روانی او صرف فاش نشدن دروغ خواهد شد        

2- پذیرش ضعف و شکست های خود : جهت کمک به بهداشت روان لازم اسن شکست ها را به عدم تلاش نسبت دهیم نه به عدم توانایی

3- انعطاف پذیری : زندگی اجتماعی پستی ها و بلندی ها,بدی ها و خوبی ها ,خیر ها و شرها  را دارد  لذا لازم است انسان ظرفین پذیرش تغییرات را داشته باشد ,زیرا باعث کمک به بهداشت روان می گردد

4- توانایی نه گفتن :در مقابل خواسته های غیر منطقی خود و دیگران توانایی نه گفتن را داشنه باشیم و کارها را بر اساس رضاین خاطر درونی خود انجام دهیم نه به خاطر رضایت دیگران

5- داشتن قاطعیت : رفتار قاطعانه را روزانه تمرین کنیم و بدون عصبانیت و پرخاشگری و با استفاده از ارتباط کلامی مناسب از حق خود دفاع نماییم

6- دوری از فرض های غلط ذهنی :فردی که با خوش رویی با دیگران رفتار نمی کند این مساله باعث می شود که دیگران نیز همان واکنش را با او داشته باشند ,لذا به این تصور در می آید که دیگران از او بدشان می آیند و او را دوست ندارند

7- ورزش ,ورزش علاوه بر این که امید به زندگی بهتر را بیش تر می کند ,بلکه زنجیره تفکرات منفی را نیز فطع می کند

 

دفتر مشاوره مجتمع آموزشی امام خمینی(ره)سوریه دمشق

نمون برگ نظارت وکنترل برنامه ریزی درسی دانش آموزان

بسمه تعالی

نمون برگ نظارت و کنترل برنامه ریزی دانش آموزان     کلاس .......                           مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) سوریه دمشق

ردیف          

نام و نام خانوادگی

تاریخ تحویل

تاریخ برگشت

تایید

دفتر مشاوره مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) سوریه - دمشق

اهمیت تربیت در عمل

دوشنبه 10 آبان ماه سال 1389 ساعت 00:49 AM

در سیره انبیاء و ائمه (ع)  و سخنان و اندرزهای بزرگان دین و عرفان بسیار آمده است که برای تربیت دینی و پرورش نیروی عشق ورزی و معرفت عمیق نسبت به خالق هستی باید به شیوه های غیر کلامی (کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم )و به صورت عملی (کونوا دعاة الناس باعمالکم )و اکتشافی و غیر رسمی (ذکر و یادآوری) متوسل گردید و از طریق قلب به جای مغز از طریق دل به جای ذهن و از طریق عمل به جای گفتار اقدام نمود  

 

شیخ ابو رجاء خمرکی :  هزار زبان فصیح ُ با دلی آن نتوان کرد     

                                

                                 که یک تابش درویش صاحب دل کند با هزار دل پراکنده  

 

                                 معاملت یک صاحب دل ُ هزار کس را از بند آزاد کند  

 

                                و گفت هزار کس ُیکی را زان بند آزاد نکند  

 

  امام علی (ع) :  اوضع العلم ما وقف علی السان و ارفعه ما ظهر فی الجوارح و الارکان  

 

نازل ترین و کم ارزش ترین درجه علم آن چیزی است که در حد لسان و زبان می ایستد و برترین و رفیع ترین آن چیزی است که در جوارح و ارکان ظاهر می شود  

 

امام علی (ع) :   اول العلم الصمت ُوالثانی الاستماع و الثالث العمل به والرابع نشره  

 

آغاز دانش سکوت است و مرحله بعد گوش فرا دادن و وهله سوم عمل به آن و چهارم نشر و گسترش آن است  

 

همانطور که می دانیم بخش عمده ای از یادگیری های ما از طریق دیدن و شنیدن اتفاق می افتد که باز از بین آن سهم دیدن بیشتر از شنیدن است  

یادگیری های بشر در یک تقسیم بندی در دو حالت کلی اتفاق می افتد بخشی از آن از طریق آموزش های رسمی و کلاسیک که عمدتا در مدرسه و پس از آن در دانشگاه صورت می گیرد  

 

اما همه یادگیری های افراد به همین جا ختم نمی شود اطرافیان ُموقعیت و شرایط زندگی و افرادی که با آن ها سروکار پیدا می کنیم همگی عمدتا نا خواسته ذهن و افکار کودکان را تحت تاثیر خود قرار می دهد به عبارت دیگر باید تعریف خود را از مدرسه و معلم تغییر دهیم محیط زندگی کودک  در حقیقت مدرسه دائمی و بدون تعطیلی  همراه با معلمینی که هیچگاه از سوی مسئولین آموزش و پرورش ابلاغی دریافت نکرده اند اما در بسیاری از مواقع همان کاری را انجام می دهند که معلم رسمی کلاس انجام می دهد شاید هم جالب تر و جذاب تر به نظر برسند و گوش شنوای بهتری برای دیدن و شنیدن رفتارها و اعمال و عقاید و افکار آن ها داشته باشند  

 

ممکن است مربی تلاش فراوانی برای تحت تاثیر قرار دادن متربی خود انجام دهد صحبت های زیبا و دلنشینی برای او بگوید اما باز باید مخاطب خود را ترغیب به یادگیری و توجه کند در حالی که افراد منحرف یا مغرض  بدون هیچ هزینه ای صرفا با انجام آن عمل ذهن مخاطب را متاثر می کنند   

 

باید تلاش کنیم اهداف تربیتی خود را با هزینه عمل به آن به انجام رسانیم آنها بطور ناخوداگاه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت شاید بهترین شکل تربیت ُتربیت غیر مستقیم نا محسوس و ناخوداگاه است نه تربیت دستوری  ُتحکمی و شاید اجباری و تهدید آمیز  

 

بهتر است قبل از آن که اراده ای برای تربیت متربی خود پیدا کنیم ساختارهای روان شناختی او را بشناسیم مطمئن باشید کار و برنامه ما سرعت خواهد گرفت و از آن هم مهمتر به بار می نشیند  

 

                                                          انشاءاله